Για άλλη μια χρονιά πραγματοποιήθηκαν από το Κέντρο Πρόληψης «Άρηξις» μηνιαίες εποπτικές συναντήσεις για καθηγητές Β/θμιας εκπαίδευσης.
Οι συναντήσεις εποπτείας έχουν συμβουλευτικό χαρακτήρα σε δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί στην τάξη ή και στο γενικότερο πλαίσιο του σχολείου. Πρόκειται για μια διαδικασία αναστοχασμού, διερεύνησης και προσωπικής ανάπτυξης με στόχο ο εκπαιδευτικός να βελτιώσει την πρακτική του και να νιώσει καλύτερα στο ρόλο του. Επίσης, στοχεύουν στην συναισθηματική εκφόρτιση και στην προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη των εποπτευόμενων.
Ταυτόχρονα, παρέχεται υποστήριξη με στόχο την ενδυνάμωση του εκπαιδευτικού και την ανάδειξη των προσωπικών και κοινωνικών του δεξιοτήτων, ώστε να μπορεί να διαχειρίζεται δυσλειτουργικές καταστάσεις που συμβαίνουν στο χώρο του σχολείου. Επιπλέον, μέσα από τις συναντήσεις αυτές ο εκπαιδευτικός νιώθει καλύτερα να παρέχει κίνητρα στους μαθητές, να διαμορφώνει κλίμα ασφάλειας και αποδοχής στην τάξη. Οι παρεμβάσεις αξιοποιούν τη δυναμική της ομάδας, όπου μέσα από τις αλληλεπιδράσεις των μελών πραγματοποιείται ανταλλαγή απόψεων, εμπειριών και προτάσεων σε σχέση με τα θέματα που τίθονται προς επεξεργασία.
Για τη φετινή σχολική χρονιά πραγματοποιήθηκαν 6 τρίωρες μηνιαίες συναντήσεις με συντονίστριες τα επιστημονικά στελέχη: Λυμπέρη Πηνελόπη, Επιστημονικά Υπεύθυνη Κ.Π. «Άρηξις», Κοινωνική Λειτουργός & Πρωτοψάλτη Κυπαρισσία, Κοινωνική Ανθρωπολόγος, Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων (MΕd).
Οι συναντήσεις εποπτείας έχουν συμβουλευτικό χαρακτήρα σε δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί στην τάξη ή και στο γενικότερο πλαίσιο του σχολείου. Πρόκειται για μια διαδικασία αναστοχασμού, διερεύνησης και προσωπικής ανάπτυξης με στόχο ο εκπαιδευτικός να βελτιώσει την πρακτική του και να νιώσει καλύτερα στο ρόλο του. Επίσης, στοχεύουν στην συναισθηματική εκφόρτιση και στην προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη των εποπτευόμενων.
Ταυτόχρονα, παρέχεται υποστήριξη με στόχο την ενδυνάμωση του εκπαιδευτικού και την ανάδειξη των προσωπικών και κοινωνικών του δεξιοτήτων, ώστε να μπορεί να διαχειρίζεται δυσλειτουργικές καταστάσεις που συμβαίνουν στο χώρο του σχολείου. Επιπλέον, μέσα από τις συναντήσεις αυτές ο εκπαιδευτικός νιώθει καλύτερα να παρέχει κίνητρα στους μαθητές, να διαμορφώνει κλίμα ασφάλειας και αποδοχής στην τάξη. Οι παρεμβάσεις αξιοποιούν τη δυναμική της ομάδας, όπου μέσα από τις αλληλεπιδράσεις των μελών πραγματοποιείται ανταλλαγή απόψεων, εμπειριών και προτάσεων σε σχέση με τα θέματα που τίθονται προς επεξεργασία.
Για τη φετινή σχολική χρονιά πραγματοποιήθηκαν 6 τρίωρες μηνιαίες συναντήσεις με συντονίστριες τα επιστημονικά στελέχη: Λυμπέρη Πηνελόπη, Επιστημονικά Υπεύθυνη Κ.Π. «Άρηξις», Κοινωνική Λειτουργός & Πρωτοψάλτη Κυπαρισσία, Κοινωνική Ανθρωπολόγος, Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων (MΕd).